נגישות
  • ניווט בעזרת מקלדת
  • התאמה לעוורי צבעים (גווני שחור/לבן)
  • התאמה לכבדי ראיה (צבעוניות הפוכה)
  • פונט נגיש
  • AAA
  • ביטול הנגישות (תצוגה רגילה)
  • נוסף לסל קניות:

כיצד מחיצות הפרדה בתאי שירותים משפיעות על חוויית הלקוח?

מכירים את זה שאתם נכנסים לתאי שירותים ובמבט מהיר אתם מחליטים אם תעשו בהם שימוש או לא? ישנם 2 פרמטרים מאוד חשובים עבור משתמש או לקוח שנכנס לתא שירותים ציבורי והוא רמת ההיגיינה ורמת הפרטיות.

בעוד שרמת ההיגיינה מושפעת מתחזוקה שוטפת, רמת הפרטיות נקבעת פעם אחת והיא בעת התקנת מחיצות הפרדה לשירותים. למחיצות הפרדה יש השפעה גדולה על חוויית הלקוח. איך היא משפיעה וכיצד ניתן לשפר אותה? על כל אלה במאמר הבא.

 

השפעת מחיצות הפרדה לשירותים על חווית הלקוח

למחיצות הפרדה לשירותים יש השפעה רבה על החוויה של הלקוח. כך למשל מחיצות הפרדה גבוהות מידי יכולות ליצור תחושת מחנק וקלסטרופוביה. לעומת זאת מחיצות נמוכות יכולות ליצור זרימת אוויר טובה. מצד שני הן עלולות לפגוע ברמת הפרטיות שנרצה להעניק ללקוח בעת השימוש.

דוגמא נוספת היא מחיצות הפרדה לשירותים שהותקנו לא בהתאם לגודל החלל. למשל מספר רב של מחיצות הפרדה ביחס לחלל קטן. במצב כזה יכולה להיווצר תחושה של צפיפות וקושי לעשות שימוש בתא השירותים.

בנוסף, מחיצות הפרדה לשירותים עלולות להשפיע אף על הבטיחות של הלקוח, אם במקרה הן הותקנו בצורה שאינה בטיחותית או לא תואמת תקן. זה לא אמור לקרות, ובכל זאת, זה קורה.

דוגמא נוספת היא מחיצות הפרדה לשירותים העשויות מחומרים שאינם אטומים ותופסים לחות. מחיצות אלה יכולות להיהרס בחללים רטובים או לחים כדוגמת תאי שירותים. המראה המוזנח עלול ליצור רתיעה אצל הלקוח מלהשתמש בשירותים, כלומר – לפגום בצורה קשה בחוויית הלקוח.

לבסוף, מחיצות הפרדה לשירותים יכולות להשפיע על האווירה הכללית והאנרגיה שבחדר. מחיצות מסוגננות ומעוצבות יכולות לשדר תחושה נעימה ומזמינה. לעומת זאת, מחיצות הפרדה סטנדרטיות בעיצוב משעמם ישדרו מרחק ורתיעה.

בסופו של יום, מחיצות הפרדה לשירותים יוצרות חלוקה חדשה של החלל. הן יכולות להשפיע על חוויית הלקוח לטובה ולרעה.

 

מחיצות הפרדה לשירותים - הטוב ביותר בשביל הלקוח

על מנת להעניק ללקוח את חוויית המשתמש הנעימה ביותר, בין אם מדובר בתאי שירותים במקום עבודה, בית חולים, קניון, מסעדה או חדר כושר, יש להקפיד על מספר כללים.

הכלל הראשון הוא נוחות. אנחנו רוצים לבחור מחיצות הפרדה לשירותים שיהיה קל להשתמש בהן. הנוחות מושפעת הרבה פעמים מהתאמת הגודל של תאי השירותים לחלל הקיים והרכבת מחיצה מתאימה.

הכלל השני הוא בטיחות השימוש. אנחנו תמיד נרצה שהשימוש שהלקוח יעשה יהיה בטיחותי וחלילה לא יגרום לשום נזק כתוצאה מהשימוש. בשביל שזה יקרה על מחיצות ההפרדה לשירותים לעמוד בתקנים ולעבור בדיקות תקינות.

הכלל השלישי הוא התאמת גובה המחיצות. יש למצוא את האיזון הנכון בקביעת גובה המחיצה בין הרצון לשמור על פרטיות הלקוח מצד אחד, והרצון לאפשר זרימת אוויר טובה ואוורור מהצד השני.

בנוסף, גם לפן האסתטי יש חשיבות רבה עבור הלקוח. כניסה לתאי שירותים מודרניים ומעוצבים שהושקעה בהם מחשבה על הפרטים הקטנים היא הרבה יותר נעימה, מזמינה ובהחלט תעזור לייצר חווית לקוח טובה.

חשוב לשים לב שגם לאבזור הקיים בתא השירותים כגון מאחזי נכים, פחי אשפה, מתקן לתליית התיק, מתקן לייבוש ידיים, מתקן לנייר לניגוב ידיים, מתקן לסבון, וכו' יש חשיבות מכרעת והשפעה על חווית הלקוח.

 

לסיכום

ראינו שלמחיצות הפרדה בשירותים יש השפעה ניכרת על חווית הלקוח בזמן שימוש בתאי שירותים. במאמר זה סקרנו את מידת ההשפעה שלהן על הלקוח ואיך ניתן לייצר חוויה חיובית.

חברת מנל, המתמחה בתחום, מתקינה מחיצות הפרדת לשירותים מחומרי גלם איכותיים, במגוון רחב של סגנונות ועיצובים תוך התאמתן לחלל. מוזמנים לפנות אלינו לפרטים נוספים.